رییس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه تهران از فعالیت ۱۹۰۰ آرایشگاه مردانه بدون مجوز در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد که آرایش و اصلاح زنانه در آرایشگاه‌های مردانه ممنوع است و واحدهای متخلفان پلمب می‌شود.

به گزارش مشرق، مصطفی گواهی در مورد انجام آرایش‌های زنانه در آرایشگاه‌های مردانه و نحوه‌ برخورد با این موضوع اظهار کرد: مطمئنا اگر با چنین مواردی روبرو شویم پس از شناسایی این واحدها و محرز شدن تخلف، با آنها برخورد می‌کنیم. چراکه انجام آرایش و اصلاح زنانه برای مردان در آرایشگاه‌ها ممنوع است.
 
وی ادامه داد: پس از این‌که بازرسان اتحادیه با چنین مواردی برخورد کنند آن را به اماکن گزارش می‌دهند و پس از آن نسبت به پملب و جریمه این واحدهای صنفی اقدام می‌شود و قاضی در مورد میزان جریمه این واحدها اعمال رای خواهد کرد.
 
رییس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه تهران همچنین در پاسخ به تعداد واحدهای آرایشگاهی غیرمجاز در سطح شهر اعلام کرد: این واحدها پنج سال قبل حدود ۵۰۰۰ مورد بود که در سال جاری به حدود ۱۹۰۰ واحد صنفی بدون مجوز و جواز کسب رسیده است.
 
گواهی ادامه داد: با شناسایی این واحدها به تدریج و با نوبت پرونده‌سازی‌ها برای ارائه‌ مجوز آغاز شده و هر یک از افراد متقاضی پس از انجام امتحان فنی در اتحادیه تاییدیه بهداشتی و تاییدیه اماکن نسبت به کسب جواز خود اقدام می‌کند و اگر این مراحل را سپری نکنند، قطعا اجازه فعالیت نخواهند داشت و اماکن نسبت به بسته و پلمب شدن آنها اقدام خواهد کرد.
 
وی با اشاره به این‌که واحدهای صنفی آرایشگاهی باید از قوانین داخلی تبعیت کنند، اظهار کرد: واحدهای غیرمجاز باید نسبت به کسب مجوز خود اقدام کنند و از قوانین داخلی تبعیت کنند. هر کس که شرایط پیروی از این قوانین را ندارد می‌تواند شرایط یا کار خود را تغییر دهد، چرا که اجازه فعالیت داده نخواهد ش
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس